sobota, 29 sierpnia 2015

Pamiętacie mnie?

Hej! Dawno mnie tu nie było i wiadomo, już tu nie wracam.
Było parę osób, które były zawiedzione moim "zawieszeniem działalności", więc pomyślałam, że poinformuję was tu... o nowym blogu.
Tak, wiem, ten porzuciłam, więc dlaczego z nowym miałoby mi się udać blablabla... Postanowiłam spróbować i się postarać! Tym razem nie narzucam sobie  restrykcyjnie z góry ustalonej tematyki, więc mam nadzieję, że będzie lepiej.

Ten post zamieszczam dla osób zainteresowanych, więc jeśli ktoś nie jest jednym z nich, to nic nie stoi na przeszkodzie naciśnięciu tego uroczego małego krzyżyka na górze strony :)

Dziękuję, oto link do bloga: http://silverpositive.blogspot.com/

W pierwszym poście wyjaśniłam co nieco, więc zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz