czwartek, 31 października 2013

Happy Halloween!

Hej :D Jak zapewne wiecie, mamy dziś Halloween. Cóż, niestety nie obchodzi się go w Polsce, a przynajmniej nie tak, jak w niektórych krajach. Nie oszukujmy się, jeśli nie mieszkasz na wsi lub w małym miasteczku, ile razy ktoś dzwonił do Twoich drzwi i krzyczał "Cukierek albo psikus!" ? U mnie około zera. To mogłaby być fajna zabawa, a nawet u nas w pewnych miejscach zaczyna się przyjmować, więc zobaczymy co się z tym dalej stanie :) A jak Wy świętujecie, świętowaliście lub świętować zamierzacie? Moja przyjaciółka na przykład ma zamiar oglądać horrory :D Wycięliście coś z dyni? Za kogo się dziś przebraliście? A może widzieliście na mieście ucharakteryzowanych ludzi? :)

PS. Zdajcie sobie sprawę, że dla wielu ludzi wierzących jest to święto związane z szatanem i nieakceptowane, więc z góry przepraszam, jeśli kogoś uraziłam lub obraziłam jego przekonania, ponieważ absolutnie nie miałam tego na celu :)

2 komentarze:

  1. Nie obchodzę Halloween, chociaż coraz popularniejsze są imprezy z motywem przebieranki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przebralam się jestem za stara hehe ale raz się zdzylo ze.dziciaki byly

    OdpowiedzUsuń