wtorek, 24 grudnia 2013

Jedzcie ile wlezie! :D

Dziś Wigilia. Wiecie, co to znaczy? Oprócz prezentów, rodzinnej kolacji, świątecznej atmosfery, świecącej choinki, barszczu z uszkami, góry ciast i słodyczy, karpia i kolęd... Nika się cieszy jak głupia, bo to jej ulubiony okres w roku! Ta magia, atmosfera... Trzeba tylko chcieć ją poczuć, otworzyć się na nią! Płaczę jedynie, bo śnieg nie raczył spaść na mój kochany Kraków, za to świeci przeklęte Słońce... Jakby nie mogło wrócić jutro! Ale to radosny czas, więc dość czytania narzekań Niki, której nic tylko brak śniegu w głowie i odgrażanie się Niebu i Ziemi za ten skandal.



Jakie są Wasze świąteczne tradycje, kochani? Spędzacie ten czas tak, jak wszyscy, czy może macie kilka własnych zwyczajów? U mnie jest dosyć zwyczajnie. Czasem zdarzają się dziwactwa. Na przykład pewnej Wigilii mój kochany tatuś patroszył karpia. I co? Mała, niemądra Nika narzekała na to, że "te flaki są ohydne", na co jej tatuś wziął je w dłoń i zaczął gonić Nikę po całym mieszkaniu machając nimi i udając, że w nią rzuca. Tak, kochani. Takie rzeczy tylko z moim tatą :D Jak widzicie zawsze coś się znajdzie, nigdy nie jest nudno. :)

Ale jestem ciekawa, jak Wy spędzacie te dni. Na pewno macie coś ciekawego do powiedzenia na ten temat, nie mówcie, że nie :)

Na koniec (w tym momencie wydałeś z siebie głębokie westchnienie ulgi, że to już koniec) chciałam Wam życzyć Wesołych Świąt, ciepłych, magicznych, nastrojowych, spędzonych z rodziną, wypełnionych miłością, radością, szczęściem i Waszymi szczerymi uśmiechami. Spełnienia Waszych największych, najskrytszych marzeń, o których nikt nie wie i zapewne się nie dowie. Błyszczącej choinki, pachnących potraw i góry prezentów! Cieszcie się z najmniejszych rzeczy, bo one też sprawiają, że w Waszych oczach pojawia się błysk szczęścia. Dawajcie i dostawajcie, a przy tym kochajcie każdą chwilę, bo już nie wróci, a każda z nich tworzy Was takimi, jakimi jesteście i będziecie w przyszłości. :)


Tak. Myślę, że to wszystko :) Zapewne większość z Was nie będzie miała wiele czasu na zaglądanie tutaj, więc do zobaczenia i przeczytania po Świętach, Moi Drodzy! :)

PS. Chciałam też podziękować za 45 obserwatorów, brakuje coraz mniej do mojej wymarzonej 50 :) Oraz za 96 lajków na FB ;) Jesteście wspaniali <3

9 komentarzy:

  1. Wesołych Świąt! :)

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych książkowych Świąt! No i oczywiście dużo wybuchów w domu - ale przeżyj do mojego! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się xd Ograniczę moje prywatne wybuchy specjalnie dla Ciebie :D <3

      Usuń
  3. Wesołych, spokojnych i ciepłych świąt pełnych miłości i (oczywiście!) książek :)
    Ja właśnie posprzątałam i będę kroić rzeczy na sałatkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też świeci słońce ;( I też zawsze jakoś zwyczajnie. Chociaż czasami piesek zabierze sobie z pod choinki prezent w papierku i sam sobie "odpakuje" (czyt. zje większą część papieru, nie chcąc oddać reszty, gdyż myśli, że zabierzemy mu kość lub cokolwiek tam innego jest xD)
    Wesołych Świąt :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesolutkich i ciepłych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych kochana! :)

    U mnie też wszystko odbywa się raczej tradycyjnie, no może, z wyjątkiem tego, że podczas wspólnej modlitwy mój pies jest taki tym wszystkim zafascynowany, że zawsze próbuje "mówić" po swojemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych i spokojnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń